Kub-46 Dmndmn hayırlısı olsun canım ya artık tek yada iki olsunda inşallah saglıklı saatli 4 yıldır istiyoruz 4 tane de düşügüm oldu bakalım bu sefere inşallah 🙏
Minik_mucizem2 Dmndmn 2 şubatta öğrenmiştim 220.6 ydı ve 4 haftalikti o zaman 9 martta da kürtaj oldum , boş gebelikmiş maalesef.