38 haftayım bugün biraz yürüyüş squat falan yaptım baya sıcak suyun altında kaldım karnım inmiş gibi hissediyorum üst tarafım yumuşak bide vajinamda baskı var bacaklarımı aça aça yürüyorum hafif bebek hareketlerini de yukarda hissetmiyorum belimden ağrı vuruyor sizce kanala girdi mi benim kız 👧 bebeği kanalda olanlar bi el atın doğuramıyorummm bebeğim iri 🤪👧