Zehra222 minikprensesimmm Evet bende 40 ı doldurdum bu gün kontrole gitdim 1 parmak açılışım varmış sadece ve 1 hafta daha bekliyceğimizi söyledi doktor,böyle olupta 1 parmak açılışla bi kaç güne doğum yapan oldumu?
minikprensesimmm Burcinesgiyayla yani hiç rahatlama olmadı artma olduysa git durma. Bir de dakka tut düzenli mi? Duramıyorsan zorlanıyorsan gene git için rahat etsin bi kalp atışı felan dinlenir
Kubragn Ezgier valla öyle canım halbuki ne bizim elimizde ne bebeğin bi daha hamile kalınca kimseye zamanımı söylemeyecem daha iki ay var diyecem
AsumanTugce Emel91 benimde öyle oluyor 2 3 saat sürüyor sonra devamı gelmiyor . Biraz bekle dakika tut bakalım inşallah doğumdur hayırlısı ile kucağına alırsın 😍
AsumanTugce minikprensesimmm ay amin inşallah dua edin bir an önce hepimiz sağlıkla kucağımıza Alalim 😍
Abcxyz minikprensesimmm acilden gittigimde bana da baktilar ama o zaman erkendi zaten bide acildekiler hemen alttan muayene 🙄🙄
Arslnyldz 39+2 yiz. İri bebekmiş 4 kg üzeri doktorum sezeryan öneriyor Aslında çatı muayenesi falan yaptı normal yapabilirsin dedi ama kilo buna engel riskleri anlattı . Cumartesi’ye gün aldık ama kararsızım hala . Böyle durumla karşılaşan var mı acaba
Ozgglt_ Arslnyldz Cumartesi olan doğumlarda ekstra ücretlendirme uygulanıyor mu acaba bilginiz var mı ? Sağlıcakla alın kucağınıza inşallah 😌
minikprensesimmm Arslnyldz ben bizde iriyiz daha 4ü görmedik ama zor demişti normal doğum ama risklerini anlattı ben şahsen riske atmak istemem ha doğar mı belki ama ya birşy olursa korkusu bile ürpertiyor içimi
Abcxyz minikprensesimmm aynen birde sey birtane ebe hazirlandi kontrol etmek icin oteki de arkadan gelmis sen bakta bi de ben bakayim diyor dedim niye biriniz anlamiyor musunuz da ikiniz bakacasiniz dedim sonradan gelen eldivenleri cikardi tamma o zaman sen jeli falan surmussun sen bak diyo Allah razi olsun ya dedim 🙄🙄🙄 sanki deneme tahtasiyiz 🙄🙄
Arslnyldz Ozgglt_ yok ekstra bir ücret yok zaten doktorum haftasonu da nöbetçi olacakmış o yüzden rahatım ☘️ Amiiiin inşallah 🙏🏼