Ayca24 minikprensesimmm 40+1 izz .Pazartesiye kadar kendiliğinden gelmesini bekliyorum😀yoksa p.tesi suni 😭
Abcxyz KbrErr 3 gundur ufak ufak oluyor afedersin vajinamda inanilmaz bir baski var ama doktor da hic cati mati muayenesi etmedi dolaniyom oyle ama Allaha emanetim 😂😂😂 insallah videolardaki gibi hijyensiz yerlerde dogurmam 😂😂
Ayca24 minikprensesimmm İnşallah gelir suni sancıdan korkuyorum 🙈Hepimiz sağlıkla alalım kucağımıza 🤲
cerencann Allahım martta kimse neden doğuramıyor ben de dahil 😅 kız bebeler özellikle nazlanıyor benimki de kız hiç erken merken geldiği yok 39+3 üz ☺️ totem tutar inşallah benim de arada adet ağrısı gibi ağrım oluyor ama geçiyor 🤪
minikprensesimmm Ayca24 amin insallah merak etme hepsi gececekkk en güzel şekilde kucağımıza alırız insallahhhh❣️
Burcinesgiyayla Bizde 37+5 iz ama yaklaşık bi yarım saattir belimden ağrı vurup duruyor sizce hastaneye gideyimmi kızlar 🙏
minikprensesimmm Burcinesgiyayla ilk bi sıcak suya gir canım eğer sıcak su da ağrıların artarsa git mutlaka
mercimeginanne minikprensesimmm valla hem korku hem heyecan vardı sabah 🙈 biraz hazırlamıştık kendimizi artık kucağımıza alıcaz diye ama zamanı değilmiş daha 😂 süründürüyor bu sıpalar bizi 😂 bi doğsun potişine potişine vurcam diyorum 😂😂😂
minikprensesimmm Abcxyz bende devlete gidiyorum bana da acilden gidince alttan baktı ama çatı muayenesi yapmadı ondan sordum canım
mercimeginanne Tuba18 bende diyorum eşime panikliyceksin diye ama yok alışığım ben asla panik yapmam diyor ama bugün kendi ağzıyla itiraf etti 😂 ilk kez böyle oldum diye 😂 eve gelsinde azcık dalga geçicem 😂😂😂
Tuba18 mercimeginanne benimki de bende dedim nasıl söylicem diyo bilmiyorum böyle olacağımı düşünemedim 😅birden heyecanlandım falan
tgul Tuba18 Yaa inşallah bana da normal yaparsın denir. Farklı doktorlardan bilgi almakta fayda var. Bende gittiğimde 38+2 olacağım. Şimdiye kadar olan tahlilleri ultrason kagitlarini götüreyim bakalim ne diyecek.
Tuba18 tgul inşallah gönlünüzden geçen neyse o olur ben doktora da dedim illa normal olsun demiyorum eğer vücut yapım uygunsa normal olsun istiyorum o da uygun dedi bir terlik olmadığı sürece yaparsın
Abcxyz minikprensesimmm acilden gittigimde bana da baktilar ama o zaman erkendi zaten bide acildekiler hemen alttan muayene 🙄🙄
Ozlemust Erkek anası olarak 38+2yiz bugün sancı açılma falan bizde de bişe yok 😥olsa diyorum bu sefer de nasıl doğuracam diye bir korku başlıyor içimde 🙄
minikprensesimmm Ozlemust korkma canım güçlü ol Allah bir kolaylığını veriyor elbet. Hayırlısı ile alırız ınsallah kucağımıza. Bizde de tık yok valla