tgul benim de doktorum her hafta gittiğimde sancın yok sezeryan ol istersen dedi bende normal istiyordum 38+3 te başka doktora gittim açılman biraz var dedi çok güzel normal doğum da yaparsın geç. Gittiğim için kan tahlili önceki ultrason kağıtları falan hepsini götürdüm kontrol etti bir sorun olmadığı için beni kabul etti haftaya perşembeye kadar gelmese yatışımı yapacağız