Meltemgndvn Bizde 37+1 olduk kız bebek geçen hafta sancım oldu açılmam olmadı bir gece yattık hastanede haftaya gelir dedi hala bişi yok gelsin artık hep kız mart gülü olcak bunlar galiba 😂😂😂😂
minikprensesimmm Ozgglt_ aynııııııı bi itiyor bi itiyor sonra bi köşeye çekiliyor yazık ya üzülüyorum☹️
tgul minikprensesimmm Bebeğiniz kanala girdi mi acaba? Benim bebeğime de iri bebek dendi, doktorum bu gidişle 39da alirim seni dedi. Sizin dogum seklinizle ilgili bir şey söyledi mi doktorunuz
minikprensesimmm tgul normali deneriz dedi başı büyük ve iri bilmiyorum bekleyeceğiz o an karar vereceğiz dedi. Kanala girmedi doğum pozisyonunda bekliyor yavrum🥰
KbrErr minikprensesimmm Aaa belki de annesi 😍 Benim esimde 1 marttı cok istedi ama olmadi 😄 Koç olmasin balik olsun istiyorum bende ins balik olurlar 😄
minikprensesimmm KbrErr ay evet ya balıklar duygusal naif oluyor ben çok ağlak değilimdir koçtan daha iyi bence😜😅
minikprensesimmm UmayAsya kaç haftalıksın canım🥰 korkma üzülme insallah girmezzzz dualarımız seninle insallah. Haber ver mutlaka. Belki yarın hastaneye gitmeden bugünden geliiiir😋
tgul minikprensesimmm 37. Haftamda çatı muayenesi oldum, bebeğin başı kanaldan çok uzak diyince normal doğuma sıcak bakmıyorum dedi. Normal doğum istediğim için başka bir doktora daha danışacağim bu hafta. Hayırlısıyla sağlıkla kucaklarimiza alırız inşallah 🤲🏻
AsumanTugce minikprensesimmm valla 36+4 te kanala girdik doktor 10 güne doğar dedi 40+3 olduk ne gelen var ne giden 😂 3900 olduk valla normal olur diyo doktor ama ben çok korkuyorum 😂
minikprensesimmm AsumanTugce anam o zamandan beri kanalda mı bekliyor😅 bu kanal ile doğum pozisyonu alması farklı şey demi? Ohh masallahhhh insallah normal doğurursun kuzum ya😍 ama iyi durmuş helal olsun sendeki sabırı da tebrik ediyorum🤪
AsumanTugce minikprensesimmm evet evet doğum pozisyonu ve kanal farklı bişey 😂 3 4 haftadır resmen bacak aramda azıcık zorlasam çıkacak gibi ama çıkmıyor 😂 sağ salim gelsin de ama valla yoruldum yürümek yatmak uyumak dönmek 3 haftadır haram bir an önce gelsin de yanımda uyutmasin yeter ki 😍