Hazal12 hepinizden özür dileyerek yazıyorum 🙈 bizim burda çok güzel kabak tatlısı yapan bir yer vardı, normalde öyle bayılarak yediğim bişey değildi ama oranınkini severdim. Zamanı gelmeden onu aşermiştim sağolsun çevremdeki herkes yapıp getirdi ama bi türlü isteğim geçmemişti 🙈 o yapan yer de kabakları kendisi yetiştiriyomuş beklemek zorundaydık mecburen, sonra eşim rica minnet kabak götürdü yapsınlar diye sağolsunlar yapmışlardı ama bir ay aramıştım o tadı 😂😂🙈