Ozbk ilk bebeğimde 37+0 ken gündüz evi silip süpürmüştüm toz falan da aldım işte,hatta baza indirip kaldırdım bir kaç kez,artık doğsun istiyordum 🙈 temizlikten sonra güzelce banyomu da yaptım yemeğimi de yaptım,eşimle yerken akşam 21.30 da suyum geldi aniden😄 gece yarısı 00.00 da sezaryen oldum sancım çok azdı ki zaten ben isteğe bağlı sezaryen olacaktım. Sıkıldığınızda temizlik yapabilirsiniz😂