zeynepyesimd Hkbra 33+1 olduk 48 günümüz kaldı sezaryen düşünüyorum o yüzden bi 10 gün erken gelebilir oğluşum 👶🏻
Hkbra ulviyedemirbas2 en büyük duam temennim bu yöndedir rabbim herkese sağlıklı hayırlı evlatlar nasip etsin sağlıkla dünyaya gelip analı babalı büyüsünler inşalah 🤲
Hkbra Annesininmisi valla bizde o haftada sizin ölçümlerle aynısıydı cumartesi gittiğimizde tabi şeker var ve bi hafta da önde gidiyor haftasını bekler mi hiç bi fikrim yok ama Mart’ın son haftası nedense içime öyle doğuyor 🤷♀️
Annesininmisi Hkbra benim de şeker vardı diye file düzeldi diyabetik bir bebek değil dedi beni rahatlattı ben uzunum boyum 1.83 o yüzden annesi gibi bir bebek annesi gibi iri bir bebek diyip duruyor 🤷🏻♀️ Tabi bana iri deyince biraz bozuldum ama sesim çıkmadı 😂
Hkbra Annesininmisi valla canım bende 1.60 boyundayım ama babamız 1.80 ve 4kilo doğmuş. Bebeğimizin iriliği biraz ırsi dedi bazen de şekere bağladık. başlarda kafası 3 hafta önde gidiyordu diğer ölçümlerde 2 hafta önden giderdi şükür toparladı kendisini haftasıyla uyumlu olmuştu tekrar bi hafta önden gitti. Şeker hastalığı beni korkutuyor 😟 sizde canınızı sıkmayın sizin boyunuz bende olsun çok isterdim 💜💕hiç şüphesiz güzeller güzeli bir annesiniz
Annesininmisi Hkbra ah çok teşekkür ederim 🤩 çok sevindim haftası ile uyumlu olmasına sağlıkla alalım kucağımıza ❤️❤️❤️
123alpseda Hkbra canım benide şeker hastalığı korkutuyor hala 26 haftada suyum fazla çıktı açlık toklukta sıkıntı çıkmadı şekerde sonra düzene girdi 32+3 te gittiğimde bebiş 33+3 olmuş 1 hafta öne geçmiş ama doktorum şekerle alakalı değil dedi bilmiyorum ben zaten diyette gibiyim hala rafine şeker falan asla tüketmiyorum sadece şeker olarak meyve ve çok arada bir parça bitte çikolata ekmekte hep tam buğday makarna pilav falanda yemiyorum yeter ki bebişim sağlıklı olsunda 😊
123alpseda Hkbra ah ah kafada bir sürü iş bende 33 haftadayım aslında benim yapıcağım bir iş yok hep başkaları yapacak ama ne zaman yaptırsam diye düşünüyorum heyecanlıyız s😊ah tek istediğim sağlıkla kavuşalım ❤️🥳
Hkbra 123alpsedasende 15 güne kadar başlarsın canım eğer temizlik felan ise😊 birbirimize dua edelim inşallah geçecek bu günlerde kavuşacağız evlatlarımıza ❤️
123alpseda Hkbra inşallah canım benim 37 hafatada alacak allah nasip ederse sabahtan beri biraz sessiz hemen korktum şimdi süt portakal hareketlendi ama bazen korkutuyor böyle tek istediğim sağlıkla kavuşmak allahım herkesi yavrusuna kavuştursun ❤️😍 işler işin espirisi önemli değil olur mutlaka
Seda8308 Hkbra 35+0 olduk bugün minik kızımla. Nasipse 2 Nisan sezaryan olucam🥰Sağlıcakla bebeklerimize kavuşalım inşAllah hepimiz🤲🏻🌸
Hkbra 123alpseda ne güzel en azından sınırlama koymuşsunuz siz sağlıkla beslenmeye devam edin en azından doktor size gebelik şekeri için teşhis koymamış düzene binmiş dikkat ettiğiniz sürece sıkıntı yaşamazsınızz korkmayın. Ama benim teşhis konuldu insülin diyet 26dan beri uğraşıyorum düzende tutabilmek için bakalım bekliyoruz artık bu haftaya kadar geldik Allah emeklerimizi boşa çıkarmaz inşallah 🙏
Nurcihn Hkbra ya şişlik varda vajinamin yan dudağında işte kusura bakma anla diye öyle açık yazdimda çok fenayım ölüyorum ağrısından ya duramıyorum hiç yeşil yeşil besbelli ya
Hkbra Nurcihn büyük ihtimal varis oluşmuş korkma canım küçük bi ihtimal de sezeryan olabilirsin fakat kan sulandırıcı yapılıyor genelde ben öyle biliyorum çok geçmiş olsun ağrılarınız için parol için belki rahatlatır rabbim selametle kaldırsın 🤲
0znur 36+0 olduk herşeyimiz tamam. Doğum tarihi bile aldık, 2 Nisan ☺️ ama sanki oğlum o günü beklemeyecek gibi bir his var içimde. Sağlıkla gelsin hepimizin yavruları inşallah ❤️
Tcrblianne Bugün tam 36 haftalık olduk kızımla🥰 son zamanlar artık geçmek bilmiyor bakalım Nisan annesi mi mart annesi mi olacağım ☺️
Hkbra Tcrblianne kesinlikle geçmiyor katılıyorum size nisan mı Mart mı bende kestiremiyorum haftaya cumartesi kontrolümüz var bakalım bize ne diyecek daktır ☺️