Hkbra 33+6 olduk MaşaALLAH hepimize😍evet heyecanım çok doğum yaklaşdikca, bide çok korkuyorum doğumda bebeyime birşey olur diye😔🥲 acaba herkesde mi böyle off. Resmen kendi kendimi doldurub duruyorum. İlk bebeyim çok heyecanli ve korku içindeyim. Bi tarafdan da çok mutluyum kavuşmamiza az kldi diye 🥰