Qawsedrftg minikprensesimmm 2. Sezaryenimdi çok rahat geçti güle güle girdim güle güle çıktım ama akşama doğru anesteziyi atmam zorlaştı boynuma kramplar girdi hep onun acısından bayağı zorluk çektim kalkıp kendimi düzeltmekte ama ilk yürüyüşümü bir tek hemşireler yaptırdı kalanını hep kendim kalkıp yürüdüm.. Bebeğim sağlıklı doğdu en önemlisi hemen de emzirdim onda da bir problem yaşamadım.. 10 günü tamamladık şimdi 15. Gün kontrolümüz var bakalım onu da güzelce geçiririz inş ☺️
minikprensesimmm Ahucan yok daha olmadım ama alttan muayene olmjştum onun gibi diyorlar saniyelik birşeymiş bence korkulacak birşey değildir
Esra-33 minikprensesimmm ay bitti canımda gelmeyince geriliyor insan ya 😂kızıyorum bazen niye gelmiyorsun neyini eksik yaptık diye😂şaka bir yana sağlıkla gelsinler inşallah 9 ay geçiyorda o son 10 gün geçmiyor derlerdi haklılarmş valla🤭
minikprensesimmm Esra-33 evet bu zamana kadar çok hızlı geçti bana şahsen. Dolu dolu o kadar güzeldi ki. Şimdi her an korku endişe tetikteyim. Gelen yok giden o da yok sancı hiç yok açıklık desen 0 😳
Sueda-123 minikprensesimmm ya gitmedim doktora 40bitince doğuma alırlar direk dediler suni sezeyan bir şekilde bende kendi sancimla gitmek istiyorum napicam bilmiyorum
Bsra06 minikprensesimmm ankara polatlı özel can hastanesi birazdan gidicem tarih alcam.. 2.kez aynı doktora geldim benim 2.gebelik
minikprensesimmm alininannesiiiii hayırlısı ile ağrısız kucağına al insallah şimdiden Allah bağışlasın
minikprensesimmm Damla_190 benimde Çok hareketliydi gumletiyordu. Çok sakin şimdi aşırı sakin hatta geziyor sadece ne açılmam ne sancım hiçbşrşeyim yok sadece ishalim buna seviniyorum 😅
Damla_190 minikprensesimmm ay benimki hiç durmuyo bazen diyorum bu kız değil kesin erkek diye 😄Bizim yalancı sancılar var arada yokluyo ama bakalım yarın doktor kontrolümüz var ne dicek
minikprensesimmm Eymenimmmm ahhhh sağlıkla kucağına al canım insallah bizimkiler ne zaman teşvik ederse valla🤷🏼♀️
Eymenimmmm minikprensesimmm amin kuzum inşALLAH hepimiz saglikla yavrularimiza kavuşalım sizin normal mi
minikprensesimmm Valendia biran önce doğurma hevesiyle ne kadar çıkartılabilir ki tadı😅 valla ben hep konuşuyorum felan gel artık diye ama bilmiyorum evet tuhaf olur koskoca 9 ay
Esra-33 minikprensesimmm geriliyor insan gelmeyince valla hareket takip etmekten imanım gevredi ne zormuş son haftalar halbuki bana daha kolay gibi gelmişti
D_Canblt sumce hayırlısı olsun artık ne zaman geleceğini bilir bebişler beklemekten başka yapacak birşey yok 😇
Ozlemust Demiralpmoms baskı hissi var evet adet ağrısı gibi de ağrı olmuştu ama çok da bir farklılık olmadı kendin anlayamazsın bence 🙄ben doktor demese anlamamıştım
imerveg minikprensesimmm benim 20 gunum var ama kilo alimi yavasladigi icin 38de kilosu durursa dogurturuz dedi suniden bahsediyo heralde 😫😫 37+1im kilosi 2800 2 hafta geriymis😔
Sueda-123 imerveg ya bana kilosu az gelmedi ama sen başka doktora gittin mi çünkü benim ilk bebek 2800dogmustu hemde 42haftalikti doktor hiç böyle birşey demedi
imerveg Sueda-123 baska doktora da gidp sormayi dusunuyorum durduk yerde cocugu erken alacak yoksa galiba
Sueda-123 Aslında 3kiloydu ama doğumdan sonra çıkarken kağıtta 2880gram yazıyordu ultrason yanlışta diyebiliyor yani sen sıkma canını böyle yanlışlıklar çok oluyor doğruysa bile az değil hemen toparlanıyorlar anne sütüyle