Nursel67 @minikprensesimmm benimde 19 günüm kaldı ama daha doğum şekline karar vermedi doktor 38. Haftada çatı muayenesi yapacağız ona göre karar vereceğiz dedi
Nursel67 @leylosule bebeğin kilosunu ne kadar dediler ☺️ 37+2 haftalığız dün doktor bebeğin kilosunu 3300 dedi biraz tombik olacak bebek dedi 🤣
leylosule Nursel67 benimki de 36+6 da 3300dü. Aynen biraz tombiş olacak dedi ama kendi gelmesini beklersek 4ü aşar dedi ondan belki 10 güne falan suniyle başlatabilirler
Fatmagunaay Nursel67 bende 37+1 de kontrole gittiğimde bebegin kilosu 3300 dedi. 4 ü geçerse normale alamayacağını söyledi. 38. Haftada tekrar kontrolüm var 3500 ü geçmemesi gerekiyor dedi. Size böyle bisey söyledi mi
Ahucan minikprensesimmm son 19 😁 pazartesi kontrol çatı muayenesi yaptınız mı cok ağrıyor veriyor mu çok korkuyorum 😔
D_Canblt Ahucan benim salı günü yapıldı korkulacak birşey yok canım biraz acı oluyor ama dayanılmayacak birşey değil inanki 1 dakika bile sürmüyor
Esra-33 Ahucan hiç acı vermiyor canım ya 2 parmağını sokuyor sadece ki afedersin okadarından fazlasıylada cinsel ilişkiye giriyoruz korkutma kendini ben bu hafta oldum hiç öyle anlatıldığı gibi değil kendini telkin et muayene sırasında orayı düşünmemeye çalış 5 saniyelik bişey
minikprensesimmm Ahucan yok daha olmadım ama alttan muayene olmjştum onun gibi diyorlar saniyelik birşeymiş bence korkulacak birşey değildir
Qawsedrftg 10 gün önce bizim teslimat yapıldı 🤪 Darısı bekleyen annelere sağlıkla kucağınıza alın inşallah🥰
D_Canblt Ayy benimde 4 gün kaldı kasılmalar oluyor sürekli karnımda.. karnım taş gibi oluyo sonra gevşiyo ama sancım falan yok doktor muayene etti açılmam da yok yarın tekrar gideceğim doktora bakalım neler olacak
minikprensesimmm D_Canblt açılmam benimde yok ama benim daha 12 gün var tabi olur mu bilmem ama tuhaf yani durup duruyor karnımda öyle🤪 hakkında hayırlısı olsun yani illa doğurcaz ama ne zaman nasıl😅
cerencann D_Canblt benim de 4 gün kaldı belirti falan yok arada adet olacakmışım gibi ağrı olup geçiyor ve bebek çok kasıyor toplanıyor 🤪
Esra-33 Demiralpmoms var canım baskı hissi özellikle tuvaletten sonra hafif sancı yapıyor kanala girince benim dah bu hafta girdi 39₺5 im farkettim girdiğini baskı 2 kat arttı
Esra-33 leylosule kaç kilo canım benimkide aynı geçen hafta 3700 dü bu hafta 4 olmuştur heralde yarın kontrolüm🙄
Dbada Ne sancım var , ne kanala giren bir bebiş, ne bir belirti, ne bir ağrı 😅 Son 11 . Sadece bekliyoruz 😅😅
D_Canblt sumce hayırlısı olsun artık ne zaman geleceğini bilir bebişler beklemekten başka yapacak birşey yok 😇
Esra-33 minikprensesimmm ay bitti canımda gelmeyince geriliyor insan ya 😂kızıyorum bazen niye gelmiyorsun neyini eksik yaptık diye😂şaka bir yana sağlıkla gelsinler inşallah 9 ay geçiyorda o son 10 gün geçmiyor derlerdi haklılarmş valla🤭