Esra-33 minikprensesimmm geriliyor insan gelmeyince valla hareket takip etmekten imanım gevredi ne zormuş son haftalar halbuki bana daha kolay gibi gelmişti
minikprensesimmm Esra-33 normalde çok hareketli bi bebek hep vurur ederdi şimdi çok sakin sağa sola gidiyor ama Çok nadir kımıldıyor eskisine nazaran özellikle bunun takibini nasıl yapıyorsun
Qawsedrftg minikprensesimmm 2. Sezaryenimdi çok rahat geçti güle güle girdim güle güle çıktım ama akşama doğru anesteziyi atmam zorlaştı boynuma kramplar girdi hep onun acısından bayağı zorluk çektim kalkıp kendimi düzeltmekte ama ilk yürüyüşümü bir tek hemşireler yaptırdı kalanını hep kendim kalkıp yürüdüm.. Bebeğim sağlıklı doğdu en önemlisi hemen de emzirdim onda da bir problem yaşamadım.. 10 günü tamamladık şimdi 15. Gün kontrolümüz var bakalım onu da güzelce geçiririz inş ☺️
minikprensesimmm Qawsedrftg ay insallah canım. Allah sana daha çok güç kuvvet versinnnnn♥️ Sağlıklı anneli kızlı bir ömür nasip etsin Allah size insallah❣️
Esra-33 minikprensesimmm aynı durumdayız canım hareket saymak önemli 2 saatte 3 saatte bir hareket olmalı bide günde en az 20 kez kımıldamalı zaten öyle sert tekme falan bekleme artık çünkü yer yok doğum oozisyonu alınca zor kımıldıyorlar
Qawsedrftg minikprensesimmm Amiin, çok teşekkür ederim. Allah hayırlısıyla sizi de kurtarsın sağlıkla doğsun yavrularınız.. 🥰
cerencann D_Canblt benim de 4 gün kaldı belirti falan yok arada adet olacakmışım gibi ağrı olup geçiyor ve bebek çok kasıyor toplanıyor 🤪
minikprensesimmm cerencann şey onu takip ediyorlar gördüğüm kadarıyla kasılmalarını ama adet gibi ağrı çekenler doğuveriyor valla
D_Canblt cerencann aynı benimde karnım kasılıp sertleşiyor sonra gevşiyor ama sancım falan yok sağlıkla kucağımıza alırız inşallah bebişlerimizi 😇
cerencann Mart bebeleri neden böyle kimse doğurmamış daha herkes doğuramamaktan yakınıyor kız çocukları erken gelir derler bir de ama 4 gün kaldı ne gelen var ne giden ☺️ hayırlısıyla sağ salim kucaklarımıza alalım inşallah 🙏
Seher- 1maviyol açılmanız falan var mı acaba benimde 18 gün kaldı ama bu hafta gittiğimde hala rahim ağzı kapalı dedi doktor 🤦🏻♀️
1maviyol Seher- en son pazartesi gittim başı bi buçuk aydır falan aşağıda ama açılma konusunda bişey demedi doktorum ve her seferinde normal doğuma elverişlisin diyo, açılma sadece alttan muayeneyle mi belli oluyo bu arada?
Damla_190 minikprensesimmm ay benimki hiç durmuyo bazen diyorum bu kız değil kesin erkek diye 😄Bizim yalancı sancılar var arada yokluyo ama bakalım yarın doktor kontrolümüz var ne dicek
Bsra06 minikprensesimmm ankara polatlı özel can hastanesi birazdan gidicem tarih alcam.. 2.kez aynı doktora geldim benim 2.gebelik
Arass__ minikprensesimmm Son 12 ama yok yok gelesi yok, evi okdr cok temizledimki hergun cömelip kalkiyorum, surekli ayaktayim ama tık yok ya🤷🏻♀️ Erken dogcak die ödüm kopuyordu ilki erken dogmuştu bununda gelesi yokmuş 😀🙂
Ayca24 minikprensesimmm 40+1 olduk ,az önce doktordan geldik p.tesiye kadar gelmezse suni veririz dedi .İnşallah kendiliğinden gelir sancılar çok nadir oluyor 😑
koalababy Demiralpmoms benim ki 32. Hafta da baş aşağı dönmüştü çok baskı yapıyordu ama ¾ gündür baskı hissetmiyorum birde karnım gözle görülür şekilde aşağı indi :) vajinamın üstü bildiğin iki avucum kadar oldu mesela yan yatıyorum karnımda bebek yok gibi geliyor 🙈 Sanırım sizde bunlardan anlayabilirsiniz
leylosule Nursel67 benimki de 36+6 da 3300dü. Aynen biraz tombiş olacak dedi ama kendi gelmesini beklersek 4ü aşar dedi ondan belki 10 güne falan suniyle başlatabilirler