Gulseen Zeynepnacar benmkı harita gibi krem vs hıc bısey etkı etmedi catlamaya devam etti bende oyle kabul ettm göbüşümü 😂
Sedacengiz 34 hafta olduk bizde en ufak çatlak yok 🤞🏻 😍 son haftalar çatlayan bile oluyormus bilmiyorum bekleyip göreceğimi. Streacare ve zeytinyağı kullanıyorum tavsiye ederim
Nurem Zeynepnacar olmaz mı hiiççç 🤦🏻♀️ Bnde senin gibi birden gördüm ama eskisi kadar dert etmiyorum 🤷🏻♀️
Twinsmom66 Zeynepnacar lierac in jeli var çok etkili 30 oldum ikiz olmasına rağmen çok sukur hic catlagim yok 🙏🙏 geç kalmadan kullan bence
Zeynepnacar Twinsmom66 alıyım kullanayım canım, ama çatladım ya gerçi bundan sonra olmasını önler galiba
Beyzaa Zeynepnacar 27+6 yla ayni duygulari paylasiyoruz 😂 karnimin sag tarafi catladi sol tarafinda biseu yok anlam veremedim 😂 ama doguma kadar sanirim mahvolacak
Beyzaa Zeynepnacar evet su an sadece gobegimde hatta gobek deliginin etrafinda sadece .. Hindistan cevizi yağı kullaniyorum her gun faydasi oluyo sanirim cogalmiyor gibi geliyor bana 🤓
Zeze03 Zeynepnacar olmaz mı karnım çok fena çatladı krem kullanmama rağmen doktora sordum neden böyle diye oda hiç bu kadar kilo almamışsın daha önce bide yapıyla alakalı dedi malesef 😟
Charlotte Hamileliğimi öğrendiğimden beri hep çatlak önleyici krem sürdüm, 32. Haftama kadar hiçbirşey yoktu taki geçen hafta eşim göbeğimin altını gösterip noldu buralarına kırmızı kırmızı demesiyle aynaya koşmam bir oldu😣 resmen 1 gece de çatır çatır çatlamış 2 kutu krem Hindistan cevizi yağı fayda etmedi bana genetik galiba😏