Zeynepnacar 28 haftalık olduk çok şükür kızlar, göğüslerim zaten çatlamıştı ama bugün baktım göbeğimin altı da çatlamış🤭 ve bunu yeni farkediyorum. Şimdiden böyleyse doğuma kadar tarla gibi olacak herhalde vucudum 🙄 sizde de varmı böyle çatlaklar???
DeryaKaragc Zeynepnacar benimde var 34. Haftayı bitircez karnımın altı çatlamış başka bir yerimde yok bakalım ama hala önümüzde zaman var dahada çatlarım gibi
aesma Zeynepnacar 28. haftalığım bende henüz birşey yok bakalım :D önlemek için birşey kullandınız mı? ben sabah akşam sürüyorum 15. haftamdan beri, inşallah çatlamam :D
Zeynepnacar aesma aklıma geldikçe Hindistan cevizi yağı sürdüm. Ama çatlayası varsa hiç bişey işe yaramıyormuş 😄 Ama inşallah sende olmaz🙏
Lonelinesss Zeynepnacar bende onu merak ediyorum. 😂😂 mankenler sanatçılar fısttık gibi hatunlar biz niye Çatlı’mız 😂😂😔😔
Eby Zeynepnacar 36dayım göğüs, bel, göbeğin altı Özellikle de bacaklar tam 1 harita her gün çatlak kremi sürmeme rağmen.. o yüzden saldım artık takmıyorum 💃🏻
OzlEmrah Eby Kaçıncı haftada başladı sizde çatlak ben 34 haftalık hamileyim henüz çatlamadım 37+4 doğum yapacağım planlı sezaryen bebeklerim ikiz karnım çok büyüdü o zamana kadar çatlarmıyım acaba şimdilik hiç bir yerimde yok 😕 Umarım çatlamam 🙏
Cananhafsa Eby aynen bende aynı durumdayım olacağı varsa cidden oluyor hiç bir yap ve kremde çare etmiyor
mervedefne Zeynepnacar bende de aynı şekilde cnm çok catlaklarm oldu göğüslerimde de çok yoğun ilk gebeligm vücudum pert oldu resmen çok sinir oluyorm gecmiyecek öyle kalacak cünki 32 haftaligm suanda artık kasiniyo yirtiklar çok aciyor