melek1608 ben dolap almadım asacak yerim yok ama zaten genellikle zıbın tema alt tulum tarzı şeyler ağırlıklı olduğu için onları katlayıp çekmecelere koyarım ….10lu ve 5 Li hastane çıkışlarını küçük bavul harçlarına koydum onları direkt bavula koyucam …kendi pijamalarım içinde ayrı bir hurç yaptım mesela