Habibe34 hamileana bende 3-6 aldım herşeyi çünkü ilk bebeğimde elimde kaldı çoğu iri yapılı bi bebekti. Anne baba iri galiba ondan bununda ufak tefek olacağını sanmıyorum onun için 1 beden büyük aldım zaten çabukta büyüyorlar
zeynepbalci Habibe34 amin kuzuuum🙏 Yazın bizim buralar çok sıcak oluyo ama uzun kol aldım ben zıbın kalın askılı aldım ama tek öyle de giydirilmez bence de üşürler daha
Alizade_16 melek1608 aynı bende hepsini uzun kollu aldım ama, zaten bebeklere sıcak lazım, çok üşüyorlarmış
pol34 Baobap maalesef beni de. Bir şey alsam yakışmayacak giyiyorum evdeki bol ne varsa kocamın tshirtlere falan el koydum. Serseri serbest stilim oldu tam :)