Duygu3437 kesinlikle bende her şeyi hazır olsun kafasındayımhem daha da ağırlaşıyorum hem de Allah korusun erken gelebilirler ne kadar erken bitirirsen o kadar iyi bence, bende cinsiyetini öğrendiğimden beri alıyorum birden binmesin diye 29.haftadayım alacağım bir iki ıvır zıvır dışında çok şükür bişi kalmadı yıkayıp ütülemesi kaldı bi 😂