Aybat35 16+5 de çok hafif pıt pıt sanki kalp atılı gibi hissediyordum şu an 19+2 daha belirgin hissetmeye başladım . Erkek. Çocuğunda daha erken , kız çocuğunda daha geç hissediliyormuş diyorlar . Kardeşimin Kızı olacak o 20. Haftaya doğru hissetmişti . Ben oğlumu daha erken hissettim ♥️