15 haftalıkken seyrimeye başladı. 18 haftalık olunca da daha net hissettim. 20 haftalıkken baya bayaa tekmeler atmayA başladı. Kiynastığı balık gibi içimde kaydığı belli oluyodu. Şimdi 25 haftalığız dışarıdan tekme attığı görülüyor artık. Zaten kıpır kıpır sürekli artık durmuyo 😁 🧿🧿
İlk gebeliğim oğluşum olacak nasipse 😊💙