Gurbetkusu_43 Aybat35 Ben 16+⅔ gibi hissetmiştim 😊 hastahane dönüşü dalgın dalgın bakınıyordum etrafıma o sırada ilk hareketini hissettim ve ardından düzenli olarak hissetmeye başlamıştım 🥰
Semakrr Aybat35 15 haftalıkken seyirme gibi hissettim 16 dan sonra kayıyodu sanki içerde şimdi 19 um resmen tekme yiyom 😌 Kızçem çok hareketli maşallah
Mbetul Aybat35 ilk hissetme olunca bebek mi damar atması mi gaz mi diye düşünüyordum birde az hareket ediyordu 🙈😅