leylosule Zeyneep7 57-58de kalırsanız rahat edersiniz. Ben 175im 62ile hamile kaldım ilk aylar 4 kilo verdim sonra 5.ayda almaya başladım yakında doğurcam ama hala görenler 7-8 aylık sanıyor 😄
3MelekAnnesi3 Zeyneep7 1.65 boy 48 kilo ile hamile kaldım suan 14+3 üm 2 kilo almısım oglumda 16 kilo ile tamamladım en ufak hareketlerim kısıtlanması bunda 20yle bile tamamlasam agırlascagımı düşünmüyorum cunku en fazla 70 le doguma girmiş olurum
Zeyneep7 basakaltin ideal kilo fiziksel görünüş için gerekli değil sağlık için önemli takmayın diyorsunuz da sağlıksız bir vücut da nereye kadar ?
Zeyneep7 hilal8689 aslında benim sormak istediğim de bu bakış açısıydı yoksa fiziksel görünüşte değilim ben de. Çok haklısınız bazen insanlar gereksiz yorum yapıyor 🤦🏻♀️
MeliSeliMelih Zeyneep7 1.72 boyum 67 ile hamile kaldım… 67 kg ile gayet zayıf görünüme sahiptim idealdi yani benim için… 31.haftamızdayız biraz fazla aldım 17 kg aldım 😄 neyseki çok hızlı kilo alıp veren bi bünyem var doğumdan sonra uzun sürmez hemen veririm diye düşünüyorum…
Zeyneep7 Guneyinannesi1 benimde ilkim 68 le kaldı. Şuan 74 oldum ama rahatsız hissediyorum kendimi aşırı hantallaştım😬 hazır denemeler olumsuz sonuçlanıyorken kilo versem mi diyorum
Zeyneep7 Fridasrose kilo normal hayatta bile rahatsız ediyor insanı bir de içinde başka bir hayat oluşurken eminim çok daha fazla sıkıntılar oluşturur
Fridasrose Zeyneep7 aynen öyle simdi dogurunca ne kadari gider ne kadari kalir diye hesap yapiyorum 😂
Zeyneep7 Guneyinannesi1 aralıklı oruç deneyeceğim bir ay bakalım bugün adetim bitti. Sen de gecikmelerin için bence bir kadın doğumcu ile görüş
AybukeA Zeyneep7 63 ile hamile kaldim bn, 170 benim de boyum, diyetteydim ve spor yapiyordum bi 5 kilo daha vermek istiyordum, 58 ideal gibi geliyor 😅 5. Aydayim simdi 69 olduk, buldugumu yiyorum açıkçası 😅😅🤣 sporu bırakmadım ama bıraksam 70 ile geçerdim