Melikekurt07 Htezcan benim gibi sabırsız bi kadını bekletiyo vallahi napalım en fazla 10 gün daha bekleriz artık
Emel91 Melikekurt07 nişan gelincemi çatı muayenesi yapıyor öncesinde yaptı mı ? Benimde 40+1 oldu haftasonuna kadar gelmezse suni vericek biraz dayanıksızım acıya dedim sezaryen olursa yatışım olcak karar vermem bekleniyor kafam karışık 🙄
suramilaninannnesi Melikekurt07 inşallah vardır belirtilerinde çok durmaz içinde minik 🥰🙈 bende bugün ya da yarın bı nst ye baglanicam bakalım anci falan var mı
Mervesencan suramilaninannnesi ya benimde öyleydi sarımsı sümüksü bişeydi göbegimde indi sancılarımda ara ara oluyor ama bebek hala inatcı gelmiyor
suramilaninannnesi Mervesencan aynen benimde göbeğim baya indi sancı da oluyor geçiyor geri bı gelemedi ☺️
Buketkucuk Sibelylnaz ben mayıs annesi olacağım kısmetse ama bol bol yürüyüş, merdiven inip çıkmaz egzersiz, squat yapmanı öneririm. Hurma yemeye çalış, perine masajını dene bunlar açılmayı ve normal doğumu kolaylaştırıyor ❤️
Melikekurt07 Buketkucuk hepsini bendenyapıyorum ve artık hurafe bence diyorum yani olmıyosa olmuyo 😅 bilimsel değil zaten ama yaptım gelmiiiiioor
Buketkucuk Melikekurt07 hurafe olur mu hiç her biri doktor önerisi ve tıbben de işe yarayan şeyler araştırabilirsin canım
Yusracar2408 Mlkdlk 1,5 cm açılmam var sancımda var ama az canım pazartesiye kadar bekleyelim dedi su, nişan gelmezse bebek hareketleri durmazsa pazartesi yatış yapalım dedi, sende durum ne hiç sancın var mı
Melikekurt07 Buketkucuk her biri doktor önerisi kesinlikle benimde doktorum öneriyor fakat hiçbiri tıbben kanıtlı değil araştırabilirsiniz. Ama illaki faydası varki doktorlarımız defalarca söylüyor.fakat malesef bir kanıtı yok hiçbirinin hemde
Baharbek Sibelylnaz 39+1 olduk ama bekliyoruz bizde daha bi belirti yok hep 38de doğum olur diye hayal ederdim ama bu gidişle 40ı geçicez galiba 😆
Berobeto Baharbek bende 39+1 im bende de ne sanci ne nisan ne su hic biri yok kizimi okula yazdircam dogsun direk cok sevdi karnimi artik sabirsilaniyorum gelmesi icin bakalim yarin konturolumuz var ne dicekler 🙂