Berobeto Baharbek bende 39+1 im bende de ne sanci ne nisan ne su hic biri yok kizimi okula yazdircam dogsun direk cok sevdi karnimi artik sabirsilaniyorum gelmesi icin bakalim yarin konturolumuz var ne dicekler 🙂
Baharbek Berobeto aynen öyle bende de bi belirti yok rahata alıştılar içerde çıkıp napıcam diyolar galiba 😄 yarın bizimde kontrol var inşallah birazda olsa ilerleme vardır 🤲