Son adet tarihine göre 22 23 haftalık hamilesin o haftalarda kanama olması kesinlikle normal değil hastaneye gitmelisin bişey olmaz demekle olmuyo hiçbirşey yapamıyorsan ara ambulansı kanamam var kötüyüm de gelsinler alsınlar seni. Birde hareketlerini hissetmiyorum yazmışsın yani nasıl bukadar rahat oluyosunuz anlamıyorum buraya yazana kadar hiç
mi konun komşun yok yardım etçek garipsiniz gerçekten