Fatma_kurt 10 Ocak ta yorumunda köy hastanesine gittim tarzı yorumunuz var …burda kimse sizi yargılamıyor anlamayın burda yazanlar hep sizi iyi yönlendirmek için yazdı Emin’im herkes üzüldü ….ama çoğu kişi de aynı düşünüyor….evlat var karnınızda herkes akıl verdi ama kim ne derse bişey dediniz…burda yorum yazıp beklemek mi çözüm …İnstagram hesabı vermek mi…ben sadece içime geleni yazdım yanlış anlama kırmak da istemem ama çözüm hastane o bu değil….son yorumum umarım bebeğe de sana da bişey olmaz ….