Siz yazmayınca bi bakaym yorumlara dedim 10 ocakta 14 haftalıkmışsınız 22 haftalık falan oluyorsunuz neden 17 diyorsunuz bir garip geldi zatn yorumlaşmalarınız… Karar verme uygulama sıkıntılarınız varsa kaynana olur anne baba olur arayn bir büyüğünüzü doğru bir şekilde sıkıntınızı anlatın sizi yönlendirsinler.