Fatma_kurt Hahahh12 Hahahh12 Allah onuda bildiği gibi yapsın hiç istemiyordu keşke olmasa Allah karnından alsın diyordu
badecanisik Fatma_kurt ay kaç kere doğurmulta bişey olmaz diyr bizim yorumlarımızı okut inanmıyosa kanama herzaman tehlikedir
1_minik Fatma_kurt bebeğe bişey olsa sana da olacak yazık değil mi yolu yarılamışsınız…kolay mı 4 ay dile kolay….bence doktora yaz o zaten hemen git der eşine gösterirsin mesajı o da götürür yani diye düşünüyorum
asyahumam Ya eşim izin vermiyor ne demek düşük riski geçiriyorsun kanama normal değil bebeğinden önemli mi ara taksiyi ya da bin otobüse git burada vakit kaybetmen, iki gün bile beklemen çok zararlı
1_minik Fatma_kurt ohoooo adam valla sen den de çocuktan da geçmiş kalk git bence daha kötü olursan gidecek halin kalmaz …hiç kardeşin akraban eltin yok mu bi haber ver bence duyur olayı
Kepiiiiianne Fatma_kurt nasıl bişey olmaz🤦♀️ Kanama diyorsunuz acilen doktora gitmeniz lazım burdan sorarak olmaz 🙏🏻 Bence ambulans cagırın acilen hem de. Benım 2 dusugum oldu 2sini de kanamayla farkettm🙄
3MelekAnnesi3 Fatma_kurt mümkünse eşini bekleme cagır taksi kendin git 2 gündür nasıl duruyorsun kanamyla bellikş kötü durum var kusura bakma ama iyi niyetli konusamıcam 4 ayda yerleşme vs olmaz belki bebekte veya kesede sorun olusuyor git ve bakıp ilacını igneni gerekn müdahaleyi yapsınlar ne hanile kalmak kolaydır nede bir canı tutmak dikkat edin cok gecmiş olsun
Fatma_kurt 3MelekAnnesi3 Eşim izin vermiyor bizde köyde oturuyoruz ilçeye gitmemiz lazım hastane için gidemiyoruz
214765 Fatma_kurt köyde hiç kimsenin arabası yok mu? Kusura bakmayın ama eşiniz çok sorumsuz bir insan. bu acil bir durum sonuçta. Allah sabır versin böyle cahil insanlarla bir ömür geçirmek gerçekten zor
3MelekAnnesi3 Fatma_kurt kusura bakma bitanem de Allah o eşi bildigi gibi yapsın eğer bebegine bişey olsa rabbimden ona bir acı tattırsın yazık günahtır yaa ne istiyor senden belki suan canın tehlikede amacı ne bu adamın 112 yi arasan gelir köy sehir demez kuzum Bi dene sansını bak sonra pişman olursun lütfen ara
1_minik Fatma_kurt rabbim yardımcın olsun kardeş ne diyeyim…bi Allahtan Korkmaz’ın eline düşmüşsün….Rabbim yardımcın olsun…
Fatma_kurt 214765 eşim 75 yaşında bu 8. Çocuğu ben ikinci esiyim benden bu 3. çocuğu ona normal geliyo bu olmazsa da olur der gibi