Defnealya_ Geç döllenme de olabilir canım. Bende de adet düzensizliği vardı hatta doktor sol yumurtalarımın tembelleştiğini söylemişti neyse o gün kontrole gittiğimizde doktor kontrol esnasında sperm yumurtaya ulaşmış hatta 2mm olmuş tutabilir dedi neyse o kontrolden 2 hafta sonra kan vermeye gittim ve sonuç negatif çıktı gebelik yok dedi doktorum. Sonra ben en son adetimin üzerinden 1 ay geçmişti hatta bir sonraki aya da bir kaç gün kalmıştı ve normalde de gecikirdi ama ilk defa iki ay olacaktı. Hatta bende birçok hamile kalmak isteyen gebeler gibi düşündüm eğer olsaydı kanda çıkardı diye düşünüp hiç idrar testi de yapmamıştım öyle. Doktorumu aradım durumu anlattım oda kanda çıkmadı eğer olsaydı çıkardı dedi en son konuşmasında bir ihtimal (ki bunu öyle umut eder gibi söylemedi hatta hiçbir problemimiz olmamasına rağmen beni tüp bebeğe yönlenirdi ki ben 15 aylık evliydim o zaman) geç döllenme olabilir dedi. Neyse ben idrar testi aldım yaptım ve sonuç pozitif hatta inanamadım bi daha yaptım yine aynı sonuç 😊🥲. Sonra kontrole gittiğimizde ultrasondan baktı doktorumuz normalde 9 haftalık olması gereken bebek tam 8 haftalıktı. O yüzden umudunu kaybetme canım varsa kanda kesin çıkardı diye de düşünme çünkü geç döllenmişte olabilir.