Defnealya_ kuzum benim adetim iki gün geldi kesildi.normalde 6 gün sürer ve 25.gün kesin gelirdi ilk ve ikinci iğnemde öyle oldu 35 güne kadar bekledim yok doktora gittim tarlusal yazdırdım 41. gün adet oldum.boyle bı post aramıştım o zamanlar herkes iğneden 15 gün sonra adet olmazsan gebelik var yazıyodu😊 kimsede adet gecikmesi yapmamış ama kendi doktorum dışında iki doktora daha gittim yapar dediler. 3.çatlatma ignesinde yaşamadım gününde geldi kaç gün geçti adetin