Bugün çatlatma iğnesiinin 17.günü kan verdim negatif. Ama hala adet olmadım. Ama 2 gün önce şeffaf akıntım vardı uzayan aşırı derecede kasık ağrım ve batmam vardı. Acaba tekrardan yumurtlama olmuş olabilir mi ? Menopur iğne ve çatlatma iğnesi kullanmıştım iğnenin etkisiyle arkadan gelen yumurtalar büyümüş olabilirim mi ? Ne zaman adet olcam😳 eğer tekrar yumurtlama Olduysa adet geçikir mi 😒