AhmetVeMustafa mutluugizz ben ilk oğlumda da erkek hissetmiştim şimdi 6 haftalık hamileyim tekrar erkek hissediyorum 🙂sağlıklı olsunda ne olursa olsun diyorum ama kızım olsun çok isterdim
Zeyneplena34 mutluugizz hamile kalmadan ve kaldıktan sonra ben dahil eşim, ailem, kayinvalidem, yengem herkes beni rüyasında görmüş oğlum olduğunu. 16 haftalıkken kıza benziyor dedi doktor. 20 haftalığız bugün doktorum erkek dedi. Oğlum oluyor inşallah 🥰
mutluugizz Zeyneplena34 oy MaşaAllah baya geç öğrenmişsiniz erkek olmasına rağmen 😍 ben kendimi 12 de öğrenirim diye hazırlamıştım 🤭😁😁
Zeyneplena34 Zeyneplena34 maalesef bende 12 diye hazırlamıştım net sonuç için. Ama 20 de öğrendik 😁 kızımı 13 haftalıkken öğrenmiştim 😂
Pandam75 mutluugizz İlk günden beri erkek hissediyordum, çevrem de dahil. Gördüğüm rüyalarda da aynı erkek bebeği görüyordum. Sonuç kız😂
Asyavera mutluugizz hamile olduğumu öğrendiğim an kalbime gönlüme düşen erkek bebek hisssiydi ikili teste doktorumda erkeğe benziyor demişti ama kızım oluyor 27 +4 şuan iyikide kızım olucak sağlıkla gelsinler hepsi cinsiyet farketmiyor tabiki ama hislerim yanlış çıktı 🙈
Demetslt mutluugizz Ilk gebeligimde erkek olucak demiştim erkekti nasip olmadı kucağıma almak. Simdiki gebeligimde de daha hamile kalmadan kızım olucak bu sefer diyodum kızım oldu😅
mutluugizz Demetslt bende baya hissime kapılmış durumdayım tabi evladın cinsyeti olmaz ikiside ciğerim ama ne bilim his işte 😂
Alaca mutluugizz ben hıc bırşey hısetmıyorum ama dıyorum kızımm olacak herkese kız dıyorum ne bulun sankı oğlum olmayacak ben kım erkek kım gıbı kendını alıştırdım herkes ılk erkek olur dedı sonra herkes kız dedı mıde bulantısı vs yok cok ıyım ondan canım sıkkın ne olacak merak ediyorum
Minik_kalplim_ mutluugizz bnde kız hissediyprum ama doktorum fikrini söylemedi yanılma oluyor diye 12+1 haftalığız diyorum ki erkek olsaydı pipiyi görürdüm ama ultrasyon resminde hiçbi pipiye dair bişey yok bakacaz artık 🤷🏻♀️
Malidlgz mutluugizz bende kız oğlan farketmez ikiside evladım dedim ama hep kız hissettim 🥰 15+0 da doktor tahminde bulundu kız dedi kesin değil dedi 18+0 da kontrolum var bakalım kesinlescek hislerimde yanilmam diye düşünüyorum nasip kısmet hayırlısını versin Rabbim🧿
Momandbabyy mutluugizz Kız bebekleri de çok seviyorum ama ben de hep bi oğlum olsun istemiştim. Hamileliğimi öğrendiğimden beri erkek olduğunu hissetmiştim zaten. Çok şükür Allah gönlüme göre verdi.🥰