mutluugizz bence anneler gerçekten hissediyor yani eğer çok istediğiniz bi cinsiyet yoksa hislerinizi istekleriniz yönetmezse hissediyorsunuz 😂 ben 11+3 te doktoruma gitmeden bebeğimi rüyamda gördüm hatta ilk gördüm erkekti ve kucağıma aldım kız olduğunu farkettim sabah eşime dedim biz bugün cinsiyetini öğrenicez dedim ve o gün doktorumuz %90 kız dedi 💕 13 olduk hala kız 💕 bu arada erkek diyen doktorada bidaha gitmedim çünkü doktorlar ilk tahminlerinden sonra yanılmamak adına resmen diretiyorlar 🙄 farklı 3 doktora gittim 12 de başka doktora 13 de başka doktora gittim hepsinide ultrasonu iyi doktorları seçtim 3 üde kız dedi burda sürekli değişenleri okuyorum psikolojimi bozuyor 😂