tazeanneew mutluugizz bence anneler gerçekten hissediyor yani eğer çok istediğiniz bi cinsiyet yoksa hislerinizi istekleriniz yönetmezse hissediyorsunuz 😂 ben 11+3 te doktoruma gitmeden bebeğimi rüyamda gördüm hatta ilk gördüm erkekti ve kucağıma aldım kız olduğunu farkettim sabah eşime dedim biz bugün cinsiyetini öğrenicez dedim ve o gün doktorumuz %90 kız dedi 💕 13 olduk hala kız 💕 bu arada erkek diyen doktorada bidaha gitmedim çünkü doktorlar ilk tahminlerinden sonra yanılmamak adına resmen diretiyorlar 🙄 farklı 3 doktora gittim 12 de başka doktora 13 de başka doktora gittim hepsinide ultrasonu iyi doktorları seçtim 3 üde kız dedi burda sürekli değişenleri okuyorum psikolojimi bozuyor 😂
mutluugizz tazeanneew istek mi his mi bilmiyorum ama bekarlığımda bir rüya görmüştüm o günden sonra hep kızım olsun diye dua ederken bir anda oğlan çocuğu hissettim hı bide etrafımdaki herkes erkek diyor günde 2 kere rüya gördüğüm oldu 😂 hissimin doğruluğunu öğrenmek için hırslandım resmen 😂😆
mutluugizz Demetslt bende baya hissime kapılmış durumdayım tabi evladın cinsyeti olmaz ikiside ciğerim ama ne bilim his işte 😂
Merineri Etrafımdaki çoğu kişi erkek diyordu, kesin diyorlardı karnım çabuk çıktı çünkü. Ben de hamile kalmadan önce hep erkek olsun isterdim ama hamile kaldıktan sonra kız çocuk istemeye başladım ve nedense hep kız hissettim. Sonuç kız 🥰
mutluugizz Merineri benim bir tanıdığımda öyle oldu hamile kalmadan önce hep erkek çocuk hayali olmuş hamile kaldıktan sonra bir anda hepsi kıza dönmüş 😊😊