Bana da 2 hafta önden gidiyor dedi. Yok detaylıda down sendromlu felan dediler mi deddi. O anı sana anlatamam aşırı sinirlerim bozulmuştu. Cunku herseyimiz normaldi. Ama 2 hafta önden gitmesinin bir sorun olmayacağını öğrendim üzülme. Başka bi doktora gittim sorun olmaz dedi. Belki seninki de iri tombik bebektir. Canını sıkma kafana takma. Duruma göre bakarlar bana da sezeryan olabilir son ana kadar bekleyeceğiz dedi. Sıkıntı değil sezeryan da olur normal de önemli olan sağlıklı bir şekilde dünyaya gelmesini sağlamak♥️👋🏻