Benimde bebeğimin kilosu,boyu ve kafası önde doktor önde gitmesi iyi gelişimini gösterir korkulacak bişey yok geriden gelince sorun oluyor ama iri olduğu için normal doğurabilir misin bilmiyorum ilerleyen haftalarda bakacaz dedi inşaAllah normal doğar ☺️ Şuan 32+2 2200 gr olmuşuz🥰