ilknurg benim de ilk başlarda kanamam olmuştu aynı sizin şekilde nasıl bir panikle gittiğimi anlatamam, en yakın acile attım kendimi. Saçma sapan konuştu doktor bana da. Ama o kadar çocuğa odaklanmıştım bir şey olacak diye korkmuştum ki kadının ne dediğini eve gelince anca algıladım. İnsanın basireti bağlanıyor. Ruh hastası manyaklar hepsi. 5 çaylarında saçma sapan muhabbet yapan cahil insanlar gibi konuşuyolar, nasıl doktor oluyolar anlamıyorum. Hiç canını sıkma başka bir doktordan randevu alıp gidin. İğne yaptılar mı? Progesteron verdiler mi?