Mlk8 ilknurg bu nasil bir doktor ya yazdıklarınızı şok icinde okudum.daha baslardasiniz bence hic vakit kaybetmeden değiştirin doktorunuzu.
ilknurg Mlk8 hemen başka bir tavsiye aldım, hemen değiştireceğim, zaten alternatif vardı ama keşke bunları yasamasaydim
BegumIscanTunc ilknurg doktorunu acil değiştir böyle bir densizlik ve terbiyesizlik olamaz onami kalmış darlığı genişliği sen neden o an cevap veremedin canım bana oyle dicek direk bozardim orada doktoru başka doktor bulmanı acilen öneriyorum bu doktorla gebelik ilerlemez psikolojik olarak seni çok yıpratır
ilknurg Keremiko bana hiç risk var da demedi, kahverengi leke gelmişti , bebeğe baktı iyi dedi, kalp atışı da duydum, ertesi gün kesildi tamamen ama ben yine de kullanıyorum ilaci
Keremiko ilknurg hamileligin ilk 3 ayi zor bi donem belki su an bir riskiniz yoktur lekelenme seklinde gecip bitmis de olabilir. Başka bi doktora randevu alin en azindan bu doktorun bu soyledigi kadarini teyit etmis olursunuz.
BegumIscanTunc ilknurg anlarım seni canım bu lafları hiç bir doktorun haddi değil söylemek şikayet et doktoruda bu arada nerede yaşıyorsun
Mlk8 ilknurg yaşadıklarınız cok talihsiz olmuş ama en azından iyi tarafından bakın en basta bunu yasadiniz ve değiştirme sansiniz var.ilerleyen zamanlarda doktor değiştirme buyuk sorun her serde bir hayır vardır. Insallah cok daha iyi bir doktor çıkar karşınıza allah gönlünuze göre versin🌸
Zafsim0801 ilknurg yok yok osekilde bı geri bildirim yapmıyorlar hem öğrense bile sen devam etmiceksin sanırım böle bir hekime hiç bişey yapamaz devletin sağladığı çok güzel bir imkan bu bize ilgileniyorlar
ilknurg Keremiko hiç düşük tehlikesinden bahsetmedi bir kutu yazdı bitene kadar kullan dedi, bebeğe baktı iyi dedi
ilknurg DenizSayer o şokla odadan nasıl çıktığımı bilemedim, sinirlerim bozuldu döndüm kaldım inanamadım şaka gibiydi yaşadıklarım
BegumIscanTunc ilknurg anladım canım İstanbul’da olsaydın bir kaç doktor öneride bulunurdum ama inşallah Çorluda yaşayan arkadaşlar öneride bulunur
Tgbkrm ilknurg canım geçmiş olsun öncelikle,bu konuşmayı yapan kendi doktorunsa bence acilen değiştirmen lazım,ne kadar saçma ve hadsizce bir muhbbete girmiş öyle o,boşuna demiyorlar diploma insanın cehlini alsa da hamurunda varsa eşeklik,baki kalır diye🙄
ilknurg Keremiko inşallah gideceğim yakın zamanda 🙏tahlilde idrar enfeksiyonu var dedi sonradan, ilaç yazdı munoral miydi neydi ondan
Nurgullmom ilknurg Başka bi doktora git boyle bi kadın doğum doktoru olamaz yeni hamilesin seni sakinlestircegine daha cok panikletmis. Bana da geldi oyle 2 tane doktor hiç ugrasma başka doktora git. Ne doktorlar var herseyi ne guzel anlatiyo. Kocanla senin arandaki konudan ona ne sen sormadan etmeden. Bilgilendirceksede dogru duzgun anlatsın terbiyesiz doktorlar bu donemde cogu doktorun geri zekalı oldugunu farkettim gercekten
ilknurg Nurgullmom o şikayetle gitsem anlarım, ama yani o konudan şikayetim olmamış, beni neden durduk yere strese sokuyor, ki ben basta da söyledim, panikliyim diye
BegumIscanTunc ilknurg rica ederim canım.ne demek Rabbim yavrunu sağlıkla kucağına almayı nasip etsin 🥰