ilknurg şikayette bulunun bence o nasıl bir üsluptur😡ayrıca hamilelikte kanama önemli bir şey benim ikinci hamileliğim ilkini buna benzer umursamaz bir doktor yüzünden kaybettim tecrübesizdim ha nasipte yokmuş ona bir şey diyemem ama doktorun umursamaz halinde vardı bence özeldi bir de.Doktorunuzu değiştirin bence bu hamileliğimde yine lekelenmelerim oluyordu kanama bile değil yani ama şimdiki doktorum yatış veriyordu düzelmeden yollamıyordu eve sağ olsun.geçmiş olsun bu arada