ilknurg [silindi] bende şikayetim olmadığını söyledim zaten onunla alakalı hiçbirşey demedim, anlamadım neden böyle yaptı
Bocuk13 ilknurg nasil bir doktor o o kadar acik konusulurmu..😒milletin esiyle arasindaki sey seni ne ilgilendirr😬sinir oldum
Gamzebrb ilknurg bence hiç moralini bozma ve başka doktora bak bu uygulamada hangi şehirde oturuyosan orda bi post aç en iyi doktor önerisi diye ki zaten vardır onlara bak öyle bi doktora git
ilknurg dilanalibrk âmin çok teşekkür ederim, bende elbette önce sağlıklı olsun dedim ama normal doğum imkansız parçalanır filan deyince endişelendim yani
harece ilknurg bu yazdıklarını hastane yönetimi mail adresine yaz. Soruşturma başlatılsın. Meslekten bir süre uzaklaşırsa aklı başına gelir. İşini düzgün yapması gereken birinin seni böyle aşağılayıcı konuşması kabul edilemez.
ilknurg harece kesinlike şikayet edecegim, burada okurdum böyle şeyleri, bu kadar da olmaz derdim ama olan bu işte, insan anlayamıyor
Eminos123 ilknurg ben dardan keyif aliyorum diyecen de denmiyor o anda aklina gelmiyor sen ne doktorunun dediklerini dinle ne aldiris et simdiden normal olup olmayacagini bilemez hic bi doktor bilemez hersey yolunda bormal ilerlerken sezeryan olan var sezeryan ol artik doğmamış bebek diyipte aksamina doguran da var normal dogum istiyorsan onu destekleyen herseyi yaparsın dogum destekcisi bi doktor bul mutlaka kendine bana da zorlanma artik haftan doldu bebek iri gel yarin alalim diyen doktor da vardi gayet rahat dogurursun diyen doktor da vardi ozel devlet iki doktor takipli giderdim sonuc ozelde normal dogum yaptim
Keremiko ilknurg bence kosarak uzaklasin ordan.Daha yolun basindasiniz bu uslüp sizi ilerleyen haftalarda daha da yorup strese sokabilir. Hamilelik haftalar ilerledikce detaylaniyor hele ilk gebelikse daha cok sey merak ediyor arastiriyorsunuz ve iyi bir doktor destegine ihtiyac duyuyorsunuz. Nerede yasiyorsunuz bilemiyorum ama kesinlikle arastirdiginizda daha iyi bir doktor bulacaginiz kesin.
ilknurg Keremiko çorlu ',da yaşıyorum, desteğiniz için çok teşekkür ederim 🙏 her gittiğimde böyle bi garip konuşuyor, bana bu kadar şeyi söyledikten sonra sen doğumu boşver bakalım bebek gelişecek mi dedi düşünebiliyor musunuz:(
kalben_duam ilknurg bunu doktorun bulunduğu hastanaye şikayet etmelisin uyarı alıyolar. Arkadaşım öyle yapmıştı doktora uyarı verdiler
ilknurg kalben_duam umarım adaletli davranıp cezasını verirler…en stressiz yaşamamız gerekn donemi en kötü hale getiriyor böyleleri
Gamzebrb Ben ilk çocuğumu düşürdüğümde özelde bi doktora gittim içeri girer girmez hamile mi kalmak istiyosun dedi daha ben konuşmadan bende evet ama öncesinde şikayetim var dedim çocuk düşürdüğümü söyledim doktor onaylımı dedi hayır dedim bir sürü laf saydı daha yaşın genç bu yaşta çocuğu ne yapacaksın çocuk düşürmek kolay mı doğsa sakat olurdu bakabilecek miydin gibi konuştu bi ilaç verdi o ilaç bana yan etki yaptı o kadar psikolojim bozulduki eve gelip ne kadar ağladım sonra dedim ki o edepsiz diye neden moralini bozuyosun kendini topla dedim topladım boşver sende kendi canını sıkma canım
ilknurg Gamzebrb Ne biçim insanlar bunlar, inanamıyor insan….Allah hepimizin yardımcısı olsun, hepimizin karşısına halden anlayan insanlar çıksın inşallah
Gamzebrb ilknurg ay öyle valla çıkıyo arada böyle doktorlar o yüzden hiç canını sıkma sen psikolojini bozarsan çocuğunda etkilenir o yüzden mutlu ol boşver
[silindi] ilknurg lafa bak ya canım böyle insanlar maalesef ki olabiliyor hiç canını sıkma bebeğini de kendini de üzme bir doktorun moral vermesi gerekir o ne biçim laf öyle elbette ki bebeğin gelişir neden gelişmesin ki gelişmese de o da Allah’ın takdiridir herkesin başına gelebiliyor. Doktor hasta elektriği çok önemli ben 5 6 farklı doktor gezdim sonunda içime biri sindi ona devam ettim boşverrrr parasıyla değil mi ya sana iyi davranmak sana güzel bakmak zorunda :)
Keremiko ilknurg bu donemde kendinizi strese sokmayin daha fazla hele ki degmeyecek bir doktor icin.. şikayet etmek ugrasmak istiyorsaniz da edin.hastaneyle cozemediniz mi diyelim bulundugunuz yerdeki ilce saglik müdürlüğüne gidin bir sikayet dilekcesi olusturup evrak kayittan sokun bakin bakalim ondan sonra nasil oluyor o doktor.