Siboo Canım ben yurtdışdayım hastane ile ilgili öneride bulunamam ama çok ağrıyor diyenler için söyliyim bu tamamen kişiden kişiye değişiyor. Ben normal yaptırdım evet beklediğimden de çok acıdı ama dayanılmayacak bir acı değil zaten 1 dk sürüyor yada sürmüyor sonrasında yarım saat bir saat adet ağrısı gibi oldu ve geçti. Tabi doktor bana gelmeden 1 saat önce ağrı kesici almamı söyledi. Ben 10-15 dk önce alabildim. Ağrı kesici etkisini gösterince sanırım ağrımda geçti.
Acı eşiğine göre kendin karar ver bence. Söylenenler yüzünden güvenin yok olmasın ☺️