Kesinlikle istanbuldaysanız cevat bayraka gidin derim kızlar anestesiziz yapılıyor ve zerre acı ağrı olmadı ayrıca tıkalıysa açıyor da kaç yerde imkanı yok açılmaz demişlerdi arkadaşıma adama sonucu gönderdi açılırdı dedi dediği gibi de açtı kendime yaptığım en büyük iyilikti açıkcası 650mi ne ödemiştim anestezi almayın boşuna zaten dah fiyatlı anesteziyle yapan yerler