Siboo sonucu gösterirsin cektirdigin yerde , elinde evragınla baska hastaneye de giden cok doktorun para için böyle birsey dediğini düşünüyorum . Ben sehir hastanesinde çektirdim ücretsiz . Bütçemi bunun icin kullanmak istemedim 1.200 gibi fiyat verdiler belki daha önemli sorun çıkarsa gerek duyarsam diye düşündüm