Peraaaa tam kapatmıyorsa korkmayın parsıyelse totalıs kadar rısklı olmuyor tam kapatsa zaten yatmanızı ıstıyorlar bebek buyuyup dogum pozısyonu aldıkca plesantasını ıttırebılıyor benımde hersey yolunda gıderken 29 haftaydı galıba bır anda plesata parsıyele donduk ıkı hafta sonra kuzucuk basını koyunca cekılmıstı plesanta hatta doktorum sezaryana alırız boyle gıderse demıstı ama duzeldı anı hareket yapma bol su ıc ılıskı yasak demıstı sadece hanı olakı kanama olursa bebegı alırız ama oda kolay kolay kanıcak bırsey degıl zaten demıstı hamılelıgını burnundan getırme stres yapma son haftalarda bıle duzelenler oluyor saglıkla gelsın bebısler 🌸