Benimde aşağıda 18 haftalık gebeyim..sadece ağır kaldırma ve yükseğe uzanma dedi..:benimde kasık ağrılarım var tuvalet ihtiyacımı karşılarken sanki bebek cıkacak gibi hissediyorum ayrıca vajinamda ağrı var..doktor söylediğinden beri insaşah psikolojiktir..sizlerde de böyle olan var mı