Ben 8. Haftada öğrendim. Kanama ve lekelenme şikayetiyle acile gitmiştim. 14. Haftadayım hala aşağıda. 16. Haftada kontrolüm var tekrar bakılacak çıkmış mı diye. Doktor hareketi yasakladı. Hep yatıyorum. Hareketsizlik beni yordu biraz ama yapacak bir şey yok. Ne zaman çıkacağı belirsizmiş. Ben biraz korkuyordum ya çıkmazsa diye. Bu post içimi rahatlattı🙏