Bende öyle hissediyorum salı günü kontrolümüz vardı sordum yüz üstü yatıyor elleri asagida oyuzen elleriyle tekme attığı zaman hissedersin dedi normal korkulacak bi şey yok demişti asagi da olsa söylerdi ilk gebelik olduğu icin normla şeylerde bile tereddüt edebiliyoruz 😄 sende korkma içerde nasıl pozisyon alıyor ki hareketini öyle hissediyorsun 26 28 hafta yukarı çıkarmış suan daha küçük oldukları icin rahat rahat hareket ediyorlar minnoslar 😂