Kızlar ben 22 haftalık oldum derdim tasam bitmiyor resmen zaten riskli hamilelik gibi bişey geçiriyorum doktorum hep dikkat et diyo neyse bebeğimi 14 . Haftada hissetmeye başladım ve artık baya baya hissediyorum ama bebeğim resmen vajinanın üst kısmında şaka gibi resmen orda yani dün gece sabahladım bu yüzden sabaha kadar tekmeleri resmen çıkacak gibi o kadar aşagıda ki çok sık doktora gittim bu ay tekrar gitmek istemiyorum mecbur kalmadıkça böyle olan varmı ilk hamileliğim anlayamıyorum da normal mü değil mi