Tulay01 mavis24 bana hep kız çocuk aşağıda oynar diyorlar ondan merak ettim Allahım inşallah benim doktor yanılmıştır umarım erkek olur 2 kızım var çok şükür
mavis24 Mom103 az önce geldim doktordan idrar testi yaptım idrar enfeksiyonum varmış ve bebek çok aşagıda hareket ediyor normal mi dedim normal büyüdükçe yukarı çıkar dedi
Limonumm mavis24 benimde bebegimin başı aşağıdaymış aynı durumu yaşıyoruz kaçıncı haftada yukarı çıkar veya ne yapsak yukarı çıkar ağır işte yapmıyorum günlük işlerimi yapıyorum ve çok korkuyorum 3 duusgun olduğu için ama şuan birx gönlümü ferahlattiniz 🌸
mavis24 Limonumm İnan günlük işlerimi bile yapamıyorum umarım yukarı çıkar aşagıda olması zorluyo insanı
Limonumm mavis24 aynen bende öyleyim inşllah sağlıkla kucaklarimiza alırız Rabbim bize bebeklerimizi bağışlar 🤲🤲