Arass__ Cramel dogum olmadan sancın falan oldumu 1-2 gün öncesinden belli ettimi başlicagımı dogumun.
Cramel Arass__ yok valla belirti olmadı nişan da gelmedi yada geldi ben farketmedim 🤷♀️Ama dün gece çok huzursuzdum uyuyamadım nefes alamıyordum
Cramel suramilaninannnesi korkma canım ya rahat ol ☺️Ben şuan çok rahatım oğluma kavuşacağım inşallah 💃🏻Biraz heyecan var sadece
Nazlnisaa suramilaninannnesi 38 haftalığım benim de 2. Normal olacak inşaallah. Bende de aynı korku heyecan. ☺️
suramilaninannnesi Cramel Allah sağlıkla kavuşmayı nasip etsin inşallah 🥰 benim ilk doğum epidural oldu ama bu epiduralsiz çatır çatır olacak korkum ondan ağrı esigimde çok düşük Allah yardım etsin bekleyen herkese 🤲🤲🥰
Kbrosmn_1 Hanımlar 33 haftada su gelir mii bende bugün baya ıslandı bezim acaba suyummudır dedim yok dedim bu kadar erken gelmez ve cok ıslanıyor bıldığım kadar
suramilaninannnesi Nazlnisaa aslında Dr ikinciler daha kolay ve hızlı oluyor dedi ve dışardan duyduğum çok şeyde bu şekilde herkes aynı şeyi söylüyor bana inandırıcı gelmiyor nedense korktuğum için galiba 😅
Nazlnisaa Cramel Rabbim bir avazda kurtarsın inşaallah. Benim de 2. Olacak çok merak ediyorum daha mı kolay oluyor. Müsait zamanınızda yazarsanız çok sevinirim 🥰
Cramel Betulnuri yok canım yaa şimdi açıklığıma baktı daha 2cm olmuş🙄ebe suyun erken gelmiş ondan dedi. Bekliyorum birazdan suni sancı verecekler😬
Zumra45 Cramel canım rabbım bı avazda kurtarsın ınsallah🥰 saglıkla al kucagına bebegııinı bızede dua et 💕
Cramel avukatveanne Zumra45 leylosule koalababy Karacam Ysmmmnn Betulnuri kızlar doğurdum çok şükür darısı size inşallah. Bebeğim de bende iyiyiz çok şükür. Açılmam biraz zor oldu sadece. Ama herşeye rağmen o güzelliğe değer.🥰rabbim isteyen herkese nasip etsin inşallah 🙏